על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח , קמעונאי משקפיים מוביל המתמחה במשקפיים ועדשות מגע, פנה אלינו במטרה להקים אתר מג'נטו חזק שתציע מגוון רחב של מוצרי משקפיים. הדרישות של הלקוח כללו בניית אתר אינטרנט מבוסס מג'נטו שיציג ביעילות את קטלוג המוצרים הנרחב שלו, יספק אפשרויות סינון מתקדמות ויאפשר עסקאות מקוונות מאובטחות. מטרתם הייתה להציע חווית קניה חלקה ומרתקת לאנשים המחפשים גם פתרונות משקפיים אופנתיים ופתרונות לתיקון ראייה.
פתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת הצורך של הלקוח בפתרון מסחר אלקטרוני עשיר בתכונות, הצענו לבנות את האתר בפלטפורמת מג'נטו . עיצבנו פריסת אתר מושכת ויזואלית וידידותית למשתמש שהציגה ביעילות קטגוריות שונות של משקפיים ועדשות מגע. האתר הציג תיאורי מוצרים מפורטים, תמונות באיכות גבוהה ואפשרויות סינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים לחדד את החיפוש שלהם על סמך מרשם, סגנון מסגרת, סוג העדשה ועוד.
כדי לשפר את חווית הקנייה המקוונת, שילבנו תכונת ניסיון וירטואלית אשר מינפה את היכולות של מג'נטו. זה איפשר למשתמשים להעלות את התמונה שלהם ו"לנסות" למעשה מסגרות שונות, מה שמספק חווית קניה אינטראקטיבית ומותאמת אישית. הטמענו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL כדי להבטיח עסקאות מאובטחות והגנה על נתוני לקוחות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המבטיח פונקציונליות ואסתטיקה מיטבית בין מכשירים שונים.
האתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים העיקריים היה יישום תכונת הניסיון הוירטואלי במג'נטו בצורה מדויקת. הבטחת התכונה עבדה בצורה חלקה וסיפקה סימולציות פריימים מציאותיות דרשה קידוד ובדיקות קפדניות כדי לספק חווית משתמש אותנטית ומרתקת.
התאמה אישית של היכולות של מג'נטו כדי לתת מענה הן למשקפי אופנה והן למוצרי מרשם היוותה אתגר טכני, שכן היא דרשה התאמה אישית נרחבת של תכונות המוצר ואפשרויות סינון כדי להתאים לצרכי הלקוח השונים.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני למשקפיים ועדשות מגע מבוסס מג'נטו הניבה תוצאות יוצאות דופן עבור הלקוח. הפריסה המאורגנת של האתר, יחד עם אפשרויות הסינון המתקדמות ותכונת התנסות וירטואלית, עוררה הדים בקרב לקוחות שחיפשו פתרונות משקפיים שונים. היכולת לנסות וירטואלית על מסגרות שיפרה את חווית המשתמש והגדילה את המעורבות.
היכולות החזקות של פלטפורמת מג'נטו אפשרו תהליכי תשלום חלקים, שהובילו לשיעורי המרה גבוהים יותר והפחתה בשיעורי נטישת העגלה. העיצוב הרספונסיבי הבטיח שלקוחות יוכלו לגשת לאתר ולנווט אותו בנוחות על פני מכשירים שונים, ותרם לחוויית קנייה חיובית.