על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח , קמעונאי בולט בתחום בגדי הריון וחבילות לידה, פנה אלינו בשאיפה ליצור פלטפורמה מקוונת שתציג את מגוון המוצרים המיוצרים בישראל. הדרישות של הלקוח כללו בניית אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שיציג ביעילות את המוצרים שלו, יציע חווית קניה סוחפת ויתמוך בעסקאות מקוונות מאובטחות.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת החזון של הלקוח לקדם מוצרים מתוצרת מקומית, הצענו לפתח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שהדהד את מהות האומנות הישראלית. עיצבנו פריסת אתר מזמינה שהציגה ביעילות מגוון מוצרים, כולל אופנה, אמנות, אוכל ועוד. האתר הציג תמונות מוצר באיכות גבוהה, תיאורים מפורטים וקטגוריות קלות לניווט שאפשרו למשתמשים לחקור ולגלות מוצרים שעטפו את רוח ישראל.
כדי לשפר את מסע הקניות, שילבנו אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים למצוא מוצרים על סמך העדפותיהם, כגון קטגוריה, אזור ואומן. שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL יושמו כדי להבטיח שהעסקאות יישארו מאובטחות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המאפשר למשתמשים לגשת לאתר בצורה חלקה במכשירים שונים.
האתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים המרכזיים היה אצור וארגון מגוון מגוון של מוצרים מאזורים ובעלי מלאכה שונים תוך שמירה על פריסת אתר קוהרנטית ומושכת חזותית. סיווג זהיר והחלטות עיצוב אסטרטגיות היו נחוצות כדי להבטיח חווית משתמש מרתקת.
שילוב חוויה רב לשונית חלקה כדי להתאים לקהלים שונים היווה אתגר טכני. הבטחת שמשתמשים יוכלו לנווט ולחנות בנוחות הן בעברית והן באנגלית דרשה קידוד ולוקליזציה קפדניים.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני המבוסס על מג'נטו זכתה להצלחה מסחררת. העיצוב הכולל של האתר, יחד עם אפשרויות חיפוש וסינון מתקדמות, עוררו הדים בקרב משתמשים שחיפשו מוצרים ישראליים אותנטיים. היכולת לחקור ולגלות פריטים ביצירה מקומית מאזורים שונים הגבירה את מעורבות המשתמשים.
תהליך התשלום היעיל, אפשרויות התשלום המאובטחות והעיצוב הרספונסיבי תרמו לאחוזי המרה גבוהים יותר ולהפחתת שיעורי נטישת העגלה. השילוב של ביקורות ודירוג לקוחות הוסיף לאמינות ואמינות המוצרים והפלטפורמה.
לאחר ההשקה, הלקוח דיווח על צמיחה משמעותית במכירות המקוונות ומשוב חיובי ממשתמשים שהעריכו את חגיגת האומנות הישראלית. השילוב של בלוג ותובנות תרבותיות שיפרו את הערך ואת מיצובה של הפלטפורמה כמרכז למוצרים וסיפורים מקומיים.