על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח, קמעונאי אופנה בעל חשיבה קדימה, פנה אלינו עם החזון ליצור פלטפורמה מקוונת מפתה כדי להציג את קולקציות האופנה האחרונות שלהם. הדרישות של הלקוח כללו בניית אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שישדר את האסתטיקה של המותג שלו, יציע חוויות גלישה וקניות חלקות ויאפשר עסקאות מקוונות מאובטחות. המטרה שלהם הייתה לתת מענה לאנשים מודעים לאופנה המחפשים ביגוד ואביזרים טרנדיים ואיכותיים.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת הצורך של הלקוח בפלטפורמה איכותית מבחינה ויזואלית וידידותית למשתמש, הצענו לפתח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שישקף את זהות המותג שלו ויפעיל את קהל היעד שלו. עיצבנו פריסת אתר אלגנטית ומודרנית שהציגה ביעילות את קולקציות האופנה המגוונות שלהם. האתר הציג תמונות מוצר ברזולוציה גבוהה, תיאורים מפורטים וניווט אינטואיטיבי שאפשרו למשתמשים לחקור ללא מאמץ קטגוריות שונות.
כדי לשפר את חווית הקנייה, שילבנו אפשרויות סינון מתקדמות שאפשרו למשתמשים לחדד את החיפוש שלהם על סמך סוג לבוש, צבע, מידה ועוד. שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL יושמו כדי להבטיח עסקאות מקוונות בטוחות. הפלטפורמה פותחה עם עיצוב רספונסיבי, המאפשר למשתמשים לגשת ולחנות ממכשירים שונים.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים העיקריים היה יצירת איזון בין הצגת קולקציות האופנה לבין מתן ממשק קל לניווט. כדי להבטיח שמשתמשים יוכלו לגלוש בצורה חלקה ולמצוא את הפריטים הרצויים להם נדרש ארגון קפדני של קטלוג המוצרים ועיצוב ידידותי למשתמש.
שילוב הטרנדים והאסתטיקה האופנתיים העדכניים ביותר במסגרת מג'נטו דרשו אלמנטים עיצוביים מותאמים אישית וקידוד רספונסיבי כדי להבטיח שהאתר מעביר בצורה יעילה את סגנון המותג.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני אופנה מבוסס מג'נטו התגלתה כהצלחה מסחררת עבור הלקוח. הפריסה המושכת ויזואלית של האתר, בשילוב עם אפשרויות סינון מתקדמות, עוררה הדים בקרב חובבי אופנה שחיפשו את הטרנדים האחרונים. היכולת לצמצם חיפושים על בסיס פרמטרים שונים הגבירה את המעורבות ואת שביעות הרצון של המשתמשים.
תהליך התשלום היעיל, אפשרויות התשלום המאובטחות והעיצוב הרספונסיבי תרמו לאחוזי המרה גבוהים יותר ולשיפור חווית המשתמש. הכללת ביקורות ודירוגים של לקוחות שיפרו עוד יותר את האמינות של המוצרים והמותג.
לאחר ההשקה, הלקוח דיווח על צמיחה משמעותית במכירות המקוונות והגברת מעורבות המשתמש. השילוב של כפתורי שיתוף חברתי ו-lookbook אפשרו למשתמשים לשתף את הסגנונות והתלבושות האהובות עליהם בפלטפורמות המדיה החברתית. תובנות אנליטיות לגבי התנהגות המשתמש הנחו את הלקוח באופטימיזציה של היצע המוצרים ואסטרטגיות השיווק שלו.