על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח, חברת תרופות המתמחה בתרופות PMS (Pre-menstrual Syndrome), פנה אלינו במטרה ליצור פלטפורמה מקוונת שתספק גישה נוחה למגוון מוצרי PMS לנשים. הדרישות של הלקוח כללו פיתוח אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שילמד את המשתמשים לגבי PMS, יציג את המוצרים שלהם, יציע עסקאות מקוונות מאובטחות ויספק מקור מידע אמין לנשים המחפשות פתרונות לתסמינים שלהן.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת החשיבות של אספקת מידע מדויק וחוויה ידידותית למשתמש, הצענו יצירת אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו שישמש גם כמשאב חינוכי ל-PMS. עיצבנו פריסת אתר אינפורמטיבית שכללה חלקים המוקדשים להסבר תסמיני PMS, גורמים ואפשרויות ניהול. האתר הציג קטלוג מוצרים שהציג את תרופות ה-PMS שלהם יחד עם תיאורים מפורטים, יתרונות והוראות שימוש.
כדי להבטיח אמון ואבטחה של המשתמש, שילבנו שערי תשלום מאובטחים והצפנת SSL עבור עסקאות מקוונות. הפלטפורמה פותחה בעיצוב רספונסיבי, המאפשר למשתמשים לגשת למידע חיוני ולבצע רכישות בנוחות ממכשירים שונים. שילבנו גם מדור בלוג כדי להציע עדכונים שוטפים, חדשות ותובנות הקשורות לבריאות האישה ולניהול PMS.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים המרכזיים היה למצוא איזון בין מתן תוכן חינוכי על PMS לבין קידום יעיל של תרופות ה-PMS של הלקוח. הבטחה שהאתר מציע שפע של מידע מבלי להציף את המשתמשים הצריכה החלטות ארגון ועיצוב תוכן קפדניות.
שילוב תוכן רפואי ופרמצבטי במסגרת מג'נטו תוך הקפדה על תקנות חוקיות ודיוק רפואי היווה אתגר טכני. היינו צריכים לוודא שהמידע שסופק אמין ותואם.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני לרפואת PMS מבוסס Magento הוכיחה את עצמה כהצלחה עבור הלקוח. התוכן האינפורמטיבי של האתר, יחד עם קטלוג מוצרים מסודר, הדהד היטב את המשתמשים שחיפשו הן חינוך והן פתרונות לניהול תסמיני PMS. הזמינות של תיאורי מוצרים מפורטים והוראות שימוש סייעה למשתמשים לקבל החלטות מושכלות לגבי בריאותם.
תהליך התשלום המאובטח, אפשרויות התשלום המהימנות והעיצוב הרספונסיבי תרמו לחוויית משתמש חיובית. מדור הבלוג עוד ביסס את סמכותה של הלקוחה בתחום בריאות האישה וניהול PMS.