על הלקוח ודרישותיו:
הלקוח, חברת SAAS (Software as a Service) המתמחה בתוכנות לניהול פרויקטים, פנתה אלינו במטרה ליצור פלטפורמה מקוונת להציג ולמכור את פתרון התוכנה שלהם. הדרישות של הלקוח כללו בניית אתר מסחר אלקטרוני מבוסס Magento שמסר ביעילות את התכונות והיתרונות של התוכנה שלהם, איפשר עסקאות מאובטחות וסיפק חווית משתמש חלקה ללקוחות פוטנציאליים המעוניינים לייעל את תהליכי ניהול הפרויקטים שלהם.
הפתרון שהצענו ללקוח:
מתוך הבנת הצורך של הלקוח להציג ביעילות את תוכנת ה-SAAS שלו, הצענו בניית אתר מסחר אלקטרוני מבוסס מג'נטו עם התמקדות חזקה בהעברת יכולות התוכנה. עיצבנו פריסת אתר מאורגנת ומושכת חזותית שהדגישה את תכונות התוכנה, היתרונות והממשק הידידותי למשתמש. האתר כלל סרטוני מוצר מרתקים, תיאורים מפורטים והדגמות אינטראקטיביות שאפשרו למשתמשים לחקור את הפונקציונליות של התוכנה.
כדי להבטיח מסע רכישה חלק, שילבנו שערי תשלום מאובטחים והטמענו הצפנת SSL להגנה על נתונים במהלך עסקאות. הפלטפורמה פותחה בעיצוב רספונסיבי, המאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לגשת לאתר ולחקור תכונות תוכנה ממכשירים שונים. שילבנו גם מדור תמיכת לקוחות כדי לתת מענה לפניות ולספק סיוע.
אתגרים שעמדנו בפניהם:
אחד האתגרים העיקריים היה לתקשר בצורה יעילה את הפונקציונליות והיתרונות של התוכנה באמצעות עיצוב ותוכן האתר. כדי להבטיח שלקוחות פוטנציאליים יבינו את הצעת הערך והתכונות של תוכנת SAAS נדרשה ארגון תוכן אסטרטגי והעברת הודעות.
שילוב חווית הדגמה חלקה במסגרת מג'נטו היווה אתגר טכני, שכן הוא דרש קידוד מורכב כדי לספק הדמיה מציאותית ומגיבה של ממשק התוכנה והפונקציונליות.
התוצאות:
השקת אתר המסחר האלקטרוני תוכנת SAAS מבוסס מג'נטו הניבה תוצאות משמעותיות עבור הלקוח. הפריסה הבנויה היטב של האתר, יחד עם סרטוני מוצר מרתקים והדגמות אינטראקטיביות, העבירו למעשה את יכולות התוכנה ללקוחות פוטנציאליים. זה הוביל למעורבות מוגברת ולפרקי זמן ארוכים יותר של חקר תכונות התוכנה.
תהליך התשלום המאובטח ואפשרויות התשלום האמינות תרמו לשיעורי המרה גבוהים יותר ולהפחתת הירידה במהלך מסע הרכישה. העיצוב הרספונסיבי הבטיח שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לגשת ולחקור את היצע התוכנה בנוחות ממכשירים שונים.
לאחר ההשקה, הלקוח דיווח על משוב חיובי מלקוחות פוטנציאליים שהעריכו את ההצגה הברורה של יתרונות התוכנה. השילוב של עדויות לקוחות ותיאורי מקרה הוסיפו לאמינות התוכנה. כלי הניתוח של האתר סיפקו תובנות לגבי התנהגות המשתמשים ועזרו ללקוח לחדד את אסטרטגיות השיווק שלו.